14 Απρ 2010

Σοβαρό πρόβλημα στις διαβιβάσεις του ΕΛΤΑ

Τελικά δεν υπάχει παραγωγικός τομέας στο Ταχυδρομείο σήμερα, που να μην αντιμετωπίζει προβλήματα με την έλλειψη του προσωπικού.

Στα μεγάλα προβλήματα της διανομής έρχονται να προστεθούν τεράστια προβλήματα στην διακίνηση των ταχυδρομικών αποστολών.

Αξεπέραστο πρόβλημα με τις διαβιβάσεις του θα αντιμετωπίσει ο ΕΛΤΑ από την ερχόμενη εβδομάδα.

Ήδη το κέντρο διαλογής Αττικής για να αντιμετωπίσει την μεγάλη έλλειψη οδηγών, χρησιμοποιεί τους υπάρχοντες με υπερωριακή απασχόληση για να ανταποκριθεί στην εκτέλεση των δρομολογίων.
Καθημερινά χρησιμοποιούνται πάνω από 20 οδηγοί υπερωριακά για να καλύψουν τις ανάγκες εκτέλεσης των δρομολογίων.

Μέσα στην τρέχουσα εβδομάδα λήγουν οι συμβάσεις άλλων 26 εποχικών οδηγών στο ΚΔΑ, με....
αποτέλεσμα από την ερχόμενη Δευτέρα να μην υπάρχει πλέον η δυνατότητα να καλυφθούν τα κενά που δημιουργούνται ούτε με υπερωρίες, αφού θα ξεπερνούν συνολικά τα 50.

Οι οδηγοί μας μέχρι σήμερα ανταποκρινόμενοι στις υπερβολικές υπηρεσιακές απαιτήσεις, με περίσσιο φιλότιμο εργάζονται καθημερινά 9 και 10 ώρες για να εκτελέσουν όλα τα δρομολόγια. Όμως υπάρχουν και όρια στις ανθρώπινες δυνατότητες καθώς και απαγορευτικές διατάξεις του Κ.Ο.Κ. που δεν τους επιτρέπουν να καλύψουν όλες τις υπηρεσιακές αδυναμίες.

Κατά συνέπεια σίγουρα θα υπάρξουν ανεκτέλεστα δρομολόγια με ότι αυτό συνεπάγεται στην διακίνηση των ταχ. αποστολών.

Ο πρώτος τομέας που θα δημιουργηθούν προβλήματα είναι η πολύπαθη τον τελευταίο καιρό διανομή.
Σίγουρα το γραφείο κίνησης οχημάτων πρέπει να δώσει προτεραιότητα στα δρομολόγια που εκτελούνται με μεγάλα φορτηγά για την προώθηση των αποστολών στις μονάδες διανομής το πρωί και την παραλαβή τους από τα καταστήματα το μεσημέρι, καθώς και στα υπερκομβικά δρομολόγια σύνδεσης με την υπόλοιπη Ελλάδα.

Άρα τα πρώτα ανεκτέλεστα δρομολόγια θα εμφανιστούν στην εντυποδιασπορά των μονάδων διανομής.

Δεν φτάνει δηλαδή που οι Ταχυδρόμοι μέχρι σήμερα έχουν επιβαρυνθεί με επιπλέον έργο εξαιτίας των πολλών οργανικών κενών, θα αναγκάζονται να μεταφέρουν μόνοι τους και τους τεράστιους όγκους των εντύπων, αφού δεν θα υπάρχει το υπηρεσιακό αυτοκίνητο που τους μετέφερε μέχρι σήμερα.

Η διοίκηση του οργανισμού πρέπει να δώσει άμεση λύση στην κάλυψη των κενών με πρόσληψη εποχικού προσωπικού, σε διαφορετική περίπτωση τα προβλήματα που δημιουργούνται θα απαξιώσουν τελείως το Ταχυδρομείο και το καλό όνομα που είχε  μέχρι σήμερα ανάμεσα στις ΔΕΚΟ.